توسعه محصول جدید

لطفا امتیاز بدهید
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

توسعه محصول جدید


            موضوع تحقیق   : اصول ایمنی در محیط کار فایل: ورد و پی دی اف (Word) 21 صفحه     توجه  :  قبل از خرید حتما عکس فایل را سیو (save)  کنید و نمایی کلی از فایل ارائه شده را مشاهده کنید .   فهرست : مقدمه مراحل اصلی فرآیند توسعه محصول جدید  1-ایده یابی و ایده زایی ۲-تصفیه ایده ها ۳-توسعه و آزمایش مفهوم ۴-توسعه استراتژی بازاریابی ۵-بررسی تجاری ۶-توسعه محصول ۷-آزمایش بازار ۸-تجاری کردن             …

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *